marți, 30 octombrie 2012

Oraşul sufletului meu




A fost odată ca niciodată că de n-ar fi fost nu mi-aş fi dorit să mai trăiesc. A fost o întâmplare, care dacă nu s-ar fi întâmplat nu mi-aş fi dorit să mai zâmbesc niciodată...

Este vorba de acel moment, de acel loc în care întotdeauna te întorci cu drag şi în ciuda tuturor problemelor, dacă nu ar fi acest oraş drag sufletului meu inima mea ar fi îngheţat, iar trupul meu ar fi suferit multe modificări..Dacă nu aş fi întâlnit de fiecare dată acel loc, cu siguranţă aş fi ajuns într-un loc nedorit de nimeni. A fost o dată foarte diferită de zilele prin care călătoream în această lume. Am ajuns în oraşul sufletului meu de fiecare dată când am dorit un nou început, când credeam că totul o să fie frumos şi voi putea vedea viaţa într-o lumină pozitivă.

De această dată însă, care mi-a schimbat complet viaţa, percep totul ca fiind de neuitat...Au fost momente când visul meu se apropria de sfârşit, dar tocmai în acele momente am reuşit să ajung în acest loc magnific...Şi da, atunci am început să reaprind focul din inima mea...Atunci viaţa mea a devenit mult mai frumoasă, pentru că oraşul acesta mi-a vindecat rănile de fiecare dată şi mi-a binecuvântat drumul in viaţa...

A fost odată ca niciodată, că de n-ar fi fost nu mi-aş fi dorit să zbor, nu mi-aş fi dorit să trăiesc..Dar iată că a fost, şi tocmai de aceea sunt foarte mândră că am ajuns iarăşi aici şi când scriu aceste cuvinte sufletul îmi este deschis...Căci atunci când îmi amintesc întâmplările din trecut îmi dau seama că fiecare victorie sau înfrângere au fost o lecţie de viaţă, care m-au ajutat foarte mult...

Îmi doresc ca acest vis care tocmai mi-a dat aripi din nou să mă ducă prin locuri necunoscute, deoarece doresc să am parte de multe descoperiri în această viaţă. Îmi doresc ca acest foc care îmi va invada sufletul să nu se stingă niciodată...să pot trăi întotdeauna bucuria întoarcerii “acasă”. Se spune că acasă este locul în care trăieşti alături de cei dragi, dar în momentul de faţă eu spun că acasă poate fi locul în care întotdeauna te simţi în siguranţă şi vezi luminiţa de la capătul tunelului. Fiecare dintre noi are cu siguranţă în suflet un loc în care se poate simţi de fiecare dată bine şi fără doar şi poate să fie cuprins de puterea de a o lua de la capăt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu