duminică, 3 martie 2013

O zi de 2 martie reuşită


A trecut şi ziua de 2 Martie din 2013...înseamnă ca am mai adăugat un an în portofoliu şi o serie de experienţe noi. Timp de 1 an am adunat o mulţime de experienţe, în mare parte nu prea strălucite, dar asta e, am reuşit să-mi promit mie  anul ăsta de ziua mea că voi intra într-o nouă vârstă privind în faţă şi străduindu-mă să iau totul ca atare, să nu mă mai implic în anumite aspecte aşa cum am făcut-o până acum şi să mă pun pe mine pe primul loc.
Ziua de 2 martie m-a găsit alături de prietenele mele dragi, petrecând, desigur că în El Che Club şi încercând să ne simţim cât mai bine. Se pare că am reuşit să facem asta şi am petrecut o noapte de vineri frumoasă distrându-ne aşa cum ştim noi mai bine. Am trecut într-o etapă nouă, am făcut lucruri pe care în mod normal nu le-aş fi făcut, dar a fost bine. Mi-am dat seama că pot face lucruri care să mă pună pe mine în prim-plan şi să-mi dea un sentiment tare plăcut.

Am primit multe mesaje cu urări de bine care m-au bucurat, mi-au confirmat că am mulţi prieteni alături, chiar dacă nu fizic, dar moral. Am vrut ceva, am cerut şi am primit...a fost frumos :) Am ajuns dimineaţa acasă realizând că mai am multe de făcut şi că viaţa merge înainte şi nu oricum, dar frumos :) Cred că eu cu mine şi cu Mira am făcut un pact şi o vreme de acum înainte vom încerca să ne descurcăm cu tot ce ne apare în cale, împreună şi nu fiecare cum o taie capul :) am plecat împreună într-o nouă călătorie pe care sperăm să o ducem la capăt aşa cum se poate mai frumos...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu