luni, 11 martie 2013

Suflet de hârtie


Mă bucur aşa de mult că mâine plecăm spre Berlin să îmi împlinesc în sfârşit visul de a-l vedea pe Marilyn Manson, vai dacă ai ştii ce mult apreciez că ţi-ai făcut timp să mergi cu mine, e aşa de bine că mai reuşim şi noi să petrecem o vreme împreună. Da, e adevărat, în vieţile noastre s-au întâmplat aşa de multe în ultimii ani şi noi nu am reuşit să recuperăm timpul pierdut. Şi dacă aş ştii că ăsta e ultimul drum pe care îl voi face nu mă voi oprii...Tu ce ai mai făcut cum merge treaba? a reuşit vreo nemţoaică să îţi sucească minţile? ei lasă, nu se poate să stai toată ziua doar la lucru şi apoi să ieşi singur în club-uri ca să te întorci tot singur acasă, fii şi tu mai deschis la minte...nu râde măi, nu râde. În seara asta să ieşim? ok, dacă tu vrei...dar să nu uiţi de rog că dimineaţă plecăm devreme. Pereţi albi...fractali...proiecţii...muzică tare...forfotă, toată lumea ţopăie şi se agită de parcă ar veni sfârşitul lumii...doamne fereşte, tu în clubul ăsta ieşi în fiecare săptămână? da, ştiu, noi suntem mai încuiaţi la cap, iartă-mă, dar zeci de ani de comunism stau în spatele nostru...Eşti nebun la cap? ce pastilă bei? cu red bull? te-ai tâmpit de tot...ok, hai să dansăm...pfuuu, aşa o nebunie. Ok, dă-mi şi mie o pastilă şi hai să dansăm...wow, o să ajung la tavan dacă nu mă ţii bine de mână. Muzica asta pe mine mă cam înnebuneşte de cap...nu, nu mai vreau o pastilă. Tu mai poţi? câte pastile şi cât red bull ai băut până acum? vezi că noi peste câteva ore plecăm la drum. Ok, dacă tu spui. Sunt cam obosită, eşti sigur că nu vrei să dormim puţin şi apoi să plecăm cu maşina? eşti în stare să conduci? bun, eu stau în dreapta şi ultimile cuvinte pe care le voi spune sunt "liber dreapta"...aaa, suntem pe autostradă şi nu am dreapta? ok, atunci nu o să zic nimic...nu mai râde...Sunt aşa de curioasă cum o să fie spectacolul, am emoţii de mor, nu-mi vine să cred că în sfârşit o să-l văd în carne şi oase :) băiiii? ce faci? eşti ok?...fuck...sirene...oameni în alb...ce dracu s-a întâmplat?...de ce sunt legată de pat? unde sunt? ce s-a întâmplat? unde este Bolen?...futui...iarăşi nu mai înţeleg nimic...aloooo...mă aude şi pe mine cineva??? mutter...ce faci? de ce eşti aici? unde sunt? îmi spune şi mie cineva ce dracu s-a întâmplat? alooo...cum nu poate să vorbească? voi sunteţi tâmpiţi? nu mă auziţi? ce'i cu voi? cum au trecut trei zile de când este în starea asta? alooo...îmi răspunde şi mie cineva la întrebări? nu mai plânge mama, nu vezi că sunt ok? de ce nu vorbeşti cu mine? cum adică te duci la înmormântare? la a cui înmormântare? aţi înnebunit? Bolen a murit în accident? care accident? ce s-a întâmplat?...Alice...tu ce cauţi lângă mine?...nu, nu mai înţeleg nimic...you know the day destroys the night...night divides the day...fuck, iarăşi am avut un coşmar...of, o zi de luni în care va trebui să mă concentrez prea tare ca să plec la servici...cafea, aburi...fum de ţigare...să nu uiţi să hrăneşti porumbeii...

va continua...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu