sâmbătă, 25 februarie 2017

Suflet de hârtie

Andreea Catana (Cover Design)
Totul a început cu ceva timp în urmă când mi-am dat seama că pot face o combinaţie haotică între realitate şi ficţiune. Sunt genul de om care de cele mai multe ori face haz de necaz şi nu lasă să se vadă mare lucru din interior, e ok aşa, pe nimeni nu interesează ceea ce simţi, să nu credeţi vreodată altceva. O poveste spusă cuiva este uitată după ce vă luaţi la revedere.

Revin le Suflet de hârtie si la emoţia lucrului dus la capăt chiar dacă a fost cu pocticneli şi nesiguranţe.Schimb prefixul in curand, am terminat o nebunie ce trebuia de mult terminata, dar care a asteptat totusi momentul potrivit, bine ai venit SUFLET DE HÂRTIE!

Nu astept laude, nu astept critici, astept in tacere ca porumbeii sa fie multumiti ca le-am scris povestea haotica si muta atata timp cat stau aproape de mine in fiecare zi, cineva de sus ştie la ce mă refer. Daca dai din aripi nu inseamna ca zbori. Daca povestesti esenta haosului ce se petrece in jurul tau nu inseamna altceva decat o placere a jocului cu randuri si cuvinte in miez de noapte...

Supercalifragilisticexpialidocious...clar nu, nu o sa uit sa hranesc porumbeii şi nu o să mă las doborâtă...

Daca doresti sa citesti eBook-ul, il poti cumpara de aici:  

 Smashwords, Barnes and Noble, Scribd, Apple Store
 Cititorii din strainatate pot achizitiona editia tiparita, astfel:

SUA, Canada, Italia, Spania, Anglia, Germania, Franta, Australia, Brazilia, Olanda, Brazilia, China, Japonia, India

 

Editia tiparita poate fi achizitionata facand click aici

 

 Multumesc pentru incredere Editura: Letras 

 

Multumesc din suflet Andreea Catana pentru coperta  

 

Închei un capitol şi cu siguranţă o să încep un altul, totul este "Perpetuum Mobile" în viaţă până când ghemul secundelor se termină, mă inclin, azi, că mâine cine ştie ce mă mai apucă :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu